Danyi Bertalan

A zenével való kapcsolatom már nagyon korán elkezdődött. Mivel zenész családba születtem, így körbe vett a zene, ami miatt az ízlésem korán kialakult. Érdekes módon csak 2011-ben 17 éves koromban kezdtem el a tanulmányaimat autodidakta módon. A választásom a gitárra esett.
Rövid idő alatt a figyelem középpontjába kerültem, így az apám hatására, aki szintén gitáros felvételiztem a Snétberger Zenei Tehetség Központba 2013-ban, ahol 4 évet töltöttem el jobbnál, jobb tanároknál köztük Snétberger Ferencnél is.
Ettől kezdve folyamatosan részt vettem a zenei életben szólóban és kamarazenében is egyaránt, így több helyen is felléphettem pl.: A pesti Vigadó, Norvég nagykövetség, Gundel étterem, RAM Colosseum (Allianz Közös Jövőnk konferencia), Mom Parkban.
Az érettségit Salgótarjánban egy gépipari iskolában szereztem meg, ezután 2015-től a veszprémi konzervatóriumban tanultam. 2017-ben elnyertem a Nemzeti Fiatal Tehetségeiért Ösztöndíjat. 2018-ban felvételt nyertem a győri Széchenyi István Egyetem Művészeti Karának gitár tanszakára, ahol Roth Edétől tanultam, aki nagyon sokat segített a szakmai előmenetelemben. Itt 2021-ben szereztem meg a BA-diplomát.
Minden műfajban kipróbáltam magam, de legközelebb a szívemhez a klasszikus zene, jazz és a flamenco áll.
Már a legelejétől vonzott a zeneszerzés, így az évek során sok művem született, amik között a könnyűzenétől a klasszikus zenéig szinte minden műfaj és apparátus megtalálható.
2017 óta aktívan tanítok, amit a hivatásomnak érzek. A célom az, hogy ezek a gyerekek maradandó élményeket szerezzenek és e tapasztalatokat az életükben kamatoztatni tudják. Azt gondolom a kamarazene az, ami az igazán megtudja mutatni, hogy mire képes a zene, legyen az az érzelmek, kapcsolatok vagy akár az egymásra való odafigyelés, ami nagyon fontos a mai világban.
Rövid idő alatt a figyelem középpontjába kerültem, így az apám hatására, aki szintén gitáros felvételiztem a Snétberger Zenei Tehetség Központba 2013-ban, ahol 4 évet töltöttem el jobbnál, jobb tanároknál köztük Snétberger Ferencnél is.
Ettől kezdve folyamatosan részt vettem a zenei életben szólóban és kamarazenében is egyaránt, így több helyen is felléphettem pl.: A pesti Vigadó, Norvég nagykövetség, Gundel étterem, RAM Colosseum (Allianz Közös Jövőnk konferencia), Mom Parkban.
Az érettségit Salgótarjánban egy gépipari iskolában szereztem meg, ezután 2015-től a veszprémi konzervatóriumban tanultam. 2017-ben elnyertem a Nemzeti Fiatal Tehetségeiért Ösztöndíjat. 2018-ban felvételt nyertem a győri Széchenyi István Egyetem Művészeti Karának gitár tanszakára, ahol Roth Edétől tanultam, aki nagyon sokat segített a szakmai előmenetelemben. Itt 2021-ben szereztem meg a BA-diplomát.
Minden műfajban kipróbáltam magam, de legközelebb a szívemhez a klasszikus zene, jazz és a flamenco áll.
Már a legelejétől vonzott a zeneszerzés, így az évek során sok művem született, amik között a könnyűzenétől a klasszikus zenéig szinte minden műfaj és apparátus megtalálható.
2017 óta aktívan tanítok, amit a hivatásomnak érzek. A célom az, hogy ezek a gyerekek maradandó élményeket szerezzenek és e tapasztalatokat az életükben kamatoztatni tudják. Azt gondolom a kamarazene az, ami az igazán megtudja mutatni, hogy mire képes a zene, legyen az az érzelmek, kapcsolatok vagy akár az egymásra való odafigyelés, ami nagyon fontos a mai világban.
Komáromi Erik

Klarinéton tanulni Aszódon, a Podmaniczky Alapfokú Művészeti Iskolában kezdtem, majd Budapesten folytattam, a Szent István Király Zeneművészeti Szakközépiskolában. Győrben, 2019-ben szereztem meg első diplomámat (klasszikus klarinét előadóművész), 2021-ben a másodikat (okleveles klarinétművész), végül 2022-ben a harmadikat (klarinét művésztanár). Egyetemi tanulmányaim alatt elvégeztem továbbá a furulya, szaxofon, zongora társhangszer képzéseket is. Tanultam fél évet Spanyolországban, Castellonban, valamint fél évet Csehországban, Ostravában. Úgy gondolom, hogy a kamarazene az egyik legfontosabb, leghasznosabb muzsikálási lehetőség egy zenét művelő diák tanulmányai alatt. Míg főtárgy órán megtanulja, hogy hogyan bánjon a hangszerével, hogyan küzdje le a technikai nehézségeket, hogyan zenéljen ízlésesen, addig kamara órán az egymásra figyelésre, közös élménynyújtásra, tiszta játékra kell ügyelnie. Az együtt zenélés öröme, a koncentráció és az összehangolódás egyszerre jelenik meg és egy olyan légkör születik, amit egyéni játék során nem tudunk megtapasztalni. Ezért szerettem bele a kamarazenélésbe, és ezért szeretném, ha minél több tanuló megtapasztalná ezt az érzést.
Miklósi Fruzsina

Zenei tanulmányaimat a Debreceni Zenedében kezdtem, majd 2021-ben klarinétművész, 2022-ben pedig művésztanár diplomát szereztem a győri Széchenyi István Egyetemen.
A kamarazenélés szinte egész utamon elkísért, és a mai napig életem része. Első zeneiskolai fúvószenekari próbámon boldogságtól túlcsordulva ültem, és még mindig emlékszem az érzésre, ahogy a hangszerek összeolvadó muzsikája minden porcikámat átjárja. Az együtt zenélés örömét azóta is mindig magammal hordom, és igyekszem átadni a lehető legtöbb növendéknek.
Hiszem, hogy akik a zene közös nyelvét értik és beszélik, azok képesek arra, hogy játékukkal örömet szerezzenek a hallgatóknak, egymásnak, és ezáltal saját maguknak.
A kamarazenélés szinte egész utamon elkísért, és a mai napig életem része. Első zeneiskolai fúvószenekari próbámon boldogságtól túlcsordulva ültem, és még mindig emlékszem az érzésre, ahogy a hangszerek összeolvadó muzsikája minden porcikámat átjárja. Az együtt zenélés örömét azóta is mindig magammal hordom, és igyekszem átadni a lehető legtöbb növendéknek.
Hiszem, hogy akik a zene közös nyelvét értik és beszélik, azok képesek arra, hogy játékukkal örömet szerezzenek a hallgatóknak, egymásnak, és ezáltal saját maguknak.
Nagy-Benczeyné Pál Edtih

Egész fiatal koromban kezdtem el zeneiskolába járni, ahol nagyon megszerettem a zongorázást, a koncerteket, versenyeket, de akkor még nem éreztem, hogy komolyabban kellene foglalkoznom a zenével.
Már a Sárospataki Református Kollégium Gimnáziumában tanultam, amikor 2012-ben adódott egy lehetőségem, hogy tanulóként részt vegyek a Crescendo Nyári Akadémián. Mind a kurzus, mind a tanárom, Dr. Dominkó István, oly lendületet adott számomra, hogy zenei pályán akartam folytatni tanulmányaimat. Budapesten a Kodály Zoltán Magyar Kórusiskolában, majd a győri Széchenyi István Egyetem Művészeti Karán tanultam, a legkiválóbb tanároktól.
Célom, hogy minél több emberrel megismertessem a zongorázás élményét és sokszínűségét. Hiszek abban, hogy a módszereim által élményszerűbbé és hatékonyabbá válik a tanulási folyamat.
Már a Sárospataki Református Kollégium Gimnáziumában tanultam, amikor 2012-ben adódott egy lehetőségem, hogy tanulóként részt vegyek a Crescendo Nyári Akadémián. Mind a kurzus, mind a tanárom, Dr. Dominkó István, oly lendületet adott számomra, hogy zenei pályán akartam folytatni tanulmányaimat. Budapesten a Kodály Zoltán Magyar Kórusiskolában, majd a győri Széchenyi István Egyetem Művészeti Karán tanultam, a legkiválóbb tanároktól.
Célom, hogy minél több emberrel megismertessem a zongorázás élményét és sokszínűségét. Hiszek abban, hogy a módszereim által élményszerűbbé és hatékonyabbá válik a tanulási folyamat.
Tiborcz Melinda

Zenei tanulmányaimat Katona Mária zongora tanárnőnél kezdtem el az ajkai zeneiskolában. 2012-től a budapesti Bartók Béla Konzervatóriumban Gács Anikó és Kecskés Balázs voltak a tanáraim.
2016-ban felvételt nyertem a győri Szécheny István Egyetem Művészeti Karára, ahol Réti Balázs növendékeként 2019-ben BA-diplomát szereztem. Ezután a budapesti Liszt Ferenc Zeneakadémián folytattam tanulmányaimat, ahol 2019-ben megkaptam előadóművészi (MA) diplomámat. Az évek során olyan kíváló művészektől és tanároktól tanulhattam, mint pl. Gulyás Márta, Vitályos Balázs, Várayné Szűts Katalin. 2022 júniusában vehettem át a művész-tanári diplomámat.
Négy éve tanítok a budapesti Solti György Zeneiskolában. A tanítást éreztem gyerekkorom óta a hivatásomnak. Célom, hogy a növendékeimnek a zenén túl olyan értékeket adjak át, amik az életük sikeres előremeneteléhez hozzátesznek. Hiszem azt, hogy egy tanár legfőbb feladata megéreztetni növendékeivel a test-lélek-szellem egységének állapotát.
A tanítás mellett a kamarazenélést és a korrepetíciót is a szívügyemnek tekintem.
2016-ban felvételt nyertem a győri Szécheny István Egyetem Művészeti Karára, ahol Réti Balázs növendékeként 2019-ben BA-diplomát szereztem. Ezután a budapesti Liszt Ferenc Zeneakadémián folytattam tanulmányaimat, ahol 2019-ben megkaptam előadóművészi (MA) diplomámat. Az évek során olyan kíváló művészektől és tanároktól tanulhattam, mint pl. Gulyás Márta, Vitályos Balázs, Várayné Szűts Katalin. 2022 júniusában vehettem át a művész-tanári diplomámat.
Négy éve tanítok a budapesti Solti György Zeneiskolában. A tanítást éreztem gyerekkorom óta a hivatásomnak. Célom, hogy a növendékeimnek a zenén túl olyan értékeket adjak át, amik az életük sikeres előremeneteléhez hozzátesznek. Hiszem azt, hogy egy tanár legfőbb feladata megéreztetni növendékeivel a test-lélek-szellem egységének állapotát.
A tanítás mellett a kamarazenélést és a korrepetíciót is a szívügyemnek tekintem.
Turcsányi Zsófia

A szülővárosomban, Salgótarjánban kezdtem zenei tanulmányaimat, ezt követően Budapesten végeztem a középiskolát, majd diplomámat a Széchenyi István Egyetemen szereztem meg. Tanítani még egyetemi éveim alatt elkezdtem, így korán belekóstolhattam eme hivatás szépségeibe.
Jelenleg két intézményben is tanítok és mellette hangsúlyt fektetek az aktív zenélésre, koncertezésre is. Növendékeim körében mindig arra törekszem, hogy a közös zenélés örömét minél többször megtapasztalhassák, és azon dolgozom, hogy lehetőséget kapjanak produkcióikat a közönség előtt is bemutatni.
Jelenleg két intézményben is tanítok és mellette hangsúlyt fektetek az aktív zenélésre, koncertezésre is. Növendékeim körében mindig arra törekszem, hogy a közös zenélés örömét minél többször megtapasztalhassák, és azon dolgozom, hogy lehetőséget kapjanak produkcióikat a közönség előtt is bemutatni.
Varga Hajnalka

Zene tanulmányaimat Hatvanban kezdtem, később Budapesten folytattam és jelenleg a Miskolci Bartók Béla Zeneművészet karán tanulok tanári képzésen. A tanítás mellett több fúvószenekarban játszom, amikkel rendszeresen résztveszünk rendezvényeken emelett önálló koncerteket is adunk.
Nagyon hamar megfogalmazódott bennem, hogy a tanári pályán szeretnék elhelyezkedni. A mindennapok mellett igyekszem minnél több kurzuson részt venni, ezzel folyamatosan bővítem az eszközkészletem. A mai rohanó világban nagy szüksége van a gyermekeknek egy olyan helyre, vagy órára, ahol fellégezhetnek és feltöltődhetnek. Igyekszem az órákon olyan légkört teremteni, ahol biztonságban érzik és itt bátran kifejezhetik magukat. Az óráimon rengeteg kreatív eszközt használunk, ami az érzelmeik kifejezésére is szolgálnak.
Nagyon hamar megfogalmazódott bennem, hogy a tanári pályán szeretnék elhelyezkedni. A mindennapok mellett igyekszem minnél több kurzuson részt venni, ezzel folyamatosan bővítem az eszközkészletem. A mai rohanó világban nagy szüksége van a gyermekeknek egy olyan helyre, vagy órára, ahol fellégezhetnek és feltöltődhetnek. Igyekszem az órákon olyan légkört teremteni, ahol biztonságban érzik és itt bátran kifejezhetik magukat. Az óráimon rengeteg kreatív eszközt használunk, ami az érzelmeik kifejezésére is szolgálnak.
Váta Izabella

Zenei tanulmányaimat szülővárosomban, Csíkszeredában kezdtem, a Nagy István Művészeti Szakgimnáziumban. Érettségi után Budapesten Horgas Eszter, majd a győri Széchenyi István Egyetemen Jóföldi Anett fuvolaművészek osztályában tanulhattam. Fuvolaművész diplomámat 2021. júniusában szereztem.
A kamarazenélés fontos pillére volt a tanulmányaimnak, máig ez az egyik legkedvesebb műfajom. Kiváló tanároktól tanulhattam: Lőwenberg Dániel, Arnóth Balázs, Choi Insu művésztanárok kezei alatt. 2020 és 2022 márciusában részt vehettem a debreceni Országos Dohnányi Ernő Kamarazene találkozón és versenyen, ahol előbb kiemelt nívódíjat, idén pedig nívódíjat hozhattunk haza kamaracsapatommal.
2019. őszétől a győri Napsugár Művészeti Iskolában vagyok óraadó fuvolatanár, 2021. szeptemberétől pedig a budaörsi Leopold Mozart Zeneiskolában is tanítok, itt jelenleg teljes állásban. A tanítás számomra elsősorban a zene gyógyító erejének az átadásáról szól. Vezetni szeretném a növendékeket, hogy ki-ki megtalálja a fuvolázás helyét a saját életében. A zenélés olyan élményt nyújt, amivel a gyerekek önmagukat is jobban megismerhetik, így teljesebb, szebb, örömtelibb életet élhetnek.
Úgy gondolom, a kamarazenélés még inkább segíthet nekik abban, hogy megérezzék annak a szabadságát, hogy saját érzéseinket, véleményünket, szenvedélyünket, gondolatainkat közös muzsikálással is kifejezhetjük.
A kamarazenélés fontos pillére volt a tanulmányaimnak, máig ez az egyik legkedvesebb műfajom. Kiváló tanároktól tanulhattam: Lőwenberg Dániel, Arnóth Balázs, Choi Insu művésztanárok kezei alatt. 2020 és 2022 márciusában részt vehettem a debreceni Országos Dohnányi Ernő Kamarazene találkozón és versenyen, ahol előbb kiemelt nívódíjat, idén pedig nívódíjat hozhattunk haza kamaracsapatommal.
2019. őszétől a győri Napsugár Művészeti Iskolában vagyok óraadó fuvolatanár, 2021. szeptemberétől pedig a budaörsi Leopold Mozart Zeneiskolában is tanítok, itt jelenleg teljes állásban. A tanítás számomra elsősorban a zene gyógyító erejének az átadásáról szól. Vezetni szeretném a növendékeket, hogy ki-ki megtalálja a fuvolázás helyét a saját életében. A zenélés olyan élményt nyújt, amivel a gyerekek önmagukat is jobban megismerhetik, így teljesebb, szebb, örömtelibb életet élhetnek.
Úgy gondolom, a kamarazenélés még inkább segíthet nekik abban, hogy megérezzék annak a szabadságát, hogy saját érzéseinket, véleményünket, szenvedélyünket, gondolatainkat közös muzsikálással is kifejezhetjük.